PDF Drukuj
     Szanowni Państwo,

     Pragniemy Państwa poinformować, iż w dniu 30.10.2009 nastąpiła zmiana właściciela infrastruktury telekomunikacyjnej w Dziwnowie. Na mocy umowy sprzedaży obsługę sieci telekomunikacyjnej w Dziwnowie od firmy ESPOL przejął AS CONSULTING operator sieci IPartner.
     Jako ISP świadczymy usługi telekomunikacyjne na obszarze województwa zachodniopomorskiego. Mamy kilkuletnie doświadczenie w branży, jesteśmy firmą rzetelną, która stale stara się podnosić jakość swoich usług przy równoczesnym obniżaniu kosztów, oraz wprowadzać nowe rozwiązania. Obsługujemy zarówno klientów indywidualnych jak i firmy prywatne, jednostki samorządowe czy placówki oświatowe między innymi w: Szczecinie, Gryfinie, Policach, Trzebieży, Stepnicy, Wolinie, Golczewie, Kamieniu Pomorskim.

     Przejmując sieć w Dziwnowie pragniemy zapewnić Państwu usługę dostępu do Internetu o najwyższym standardzie dlatego też wraz z przejęciem sieci rozpoczęliśmy jej modernizację oraz wprowadzamy nowy sposób autoryzacji Klientów. W najbliższym czasie odwiedzi Państwa nasz przedstawiciel z Regionalnego Biura Obsługi Klienta w Wolinie w celu dopełnienia formalności związanych ze zmianą operatora a także sprawdzenia stanu technicznego Państwa urządzeń. Przy okazji jego wizyty zachęcamy do zawarcia z nami nowej, korzystniejszej umowy.

     Zapewniamy dostęp do internetu bez limitów w ilości ściąganych i wysyłanych danych oraz bez ograniczeń (nie blokujemy żadnych portów). W przypadku łączy radiowych ze względu na ograniczone możliwości techniczne starszych urządzeń mogą występować spadki przepustowości łącza. W takim przypadku może być konieczna wymiana urządzeń dostępowych na nowe, prosimy zatem o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia zakresu i kosztów ewentualnych zmian.
     Informujemy również, iż zawieranie nowej umowy nie jest obowiązkowe. Jeśli chcą Państwo pozostać przy dotychczasowych warunkach zaproponowanych wcześniej przez firmę ESPOL proszę jedynie podpisać umowę cesji.

     Po podpisaniu nowej umowy bądź cesji dotychczasowej umowy z uwagi na zmianę operatora zmieni się również wystawca faktur za abonament oraz numer konta bankowego, na które należy dokonywać wpłat za abonament. Numer nowego konta to:
PBS POLICE 56 9395 0008 0000 8644 2000 0002. Każdy z naszych Klientów standardowo otrzymuje faktury drogą elektroniczną, wraz z nową umową otrzymają zatem Państwo pismo z niezbędnymi informacjami na ten temat i instrukcję korzystania z EBOK (Elektronicznego Biura Obsługi Klienta).

     Mamy nadzieję, iż będą Państwo zadowoleni z jakości świadczonych przez nas usług i nasza współpraca będzie układała się pomyślnie. W przypadku pytań lub problemów pomocą służyć będzie Państwu
Biuro Obsługi Klienta
Telefony kontaktowe: 91-4899149, 509970494; Fax: 91-4899150
E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


     Powyższe telefony czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00. Po godzinie 17.00-tej i w dni wolne zgłoszenia o awariach przyjmujemy wyłącznie w formie sms'ów na numer 509970494.
 
Infolinia kom. +48 509 970 494 email: doradca@ipartner.com.pl