W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia
pragniemy przedstawić Państwu harmonogram pracy
Biura Obsługi Klienta w tym okresie.
24.12 pracujemy w godzinach 9.00-12.00
25-26.12 Biuro jest nieczynne
29-31.12 pracujemy w godzinach 9.00-17.00
W dni kiedy Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne,
wszelkie usterki mogą Państwo zgłaszać za pomocą SMS
pod numer 509-970-494
|
Poprawiony: wtorek, 23 grudnia 2014 15:28 |
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego 2015 Roku życzymy wszystkim naszym Klientom, szczęścia, spokoju, spędzenia czasu w miłym rodzinnym gronie, wymarzonych prezentów oraz niezapomnianych atrakcji w Sylwestrową Noc
Życzy zespół AS Consulting
|
Poprawiony: wtorek, 23 grudnia 2014 15:52 |
Informujemy, że dnia 04.03.2014r. w godzinach 17-20 mogą wystąpić przerwy w dostępie do internetu.
Przerwy związane są z pracami konserwacyjnymi komina Zakładów Chemicznych w Policach, gdzie mieszczą się nadajniki nadawcze.
Obszar dotknięty wyłączeniami: Police, Trzebież, Stepnica, Wolin, Kamień Pomorski, Rewal, Dziwnów, Niechorze, Golczewo, Przybiernów oraz mniejsze miejscowości przyległe do wymienionych.
Za utrudnienia przepraszamy |
Informujemy, iż w dniu 27.02.2014r. w godzinach 10-15 mogą wystąpić przerwy w dostępie do internetu.
Przerwy związane są z pracami konserwacyjnymi komina Zakładów Chemicznych w Policach, gdzie mieszczą się nadajniki nadawcze.
Obszar dotknięty wyłączeniami: Police, Trzebież, Stepnica, Wolin, Kamień Pomorski, Rewal, Dziwnów, Niechorze, Golczewo, Przybiernów oraz mniejsze miejscowości przyległe do wymienionych.
Za utrudnienia przepraszamy |
|
|
AKTUALIZACJA - 7-12-2013
W związku z faktem, iż większość awarii ma związek z brakiem zasilania, nasze służby techniczne czekają na usunięcie awarii zasilania na węzłach Trzebież i Gostyń i Przybiernów. Po przywróceniu zasilania - będziemy usuwali awarię na pozostałych stacjach, gdyż są one powiązane z ww węzłami.
Uwaga
Informujemy, że na terenie obsługiwanym przez spółkę występują liczne, nieplanowane przerwy w dostawie internetu związane głównie z brakiem zasilania.. Przyczyną awarii sieci jest występujący na naszym obszarze huraganowy wiatr, który w porywach osiąga prędkość do 135km/h, połączony z opadami deszczu, śniegu i lokalnymi burzami.
Od wczoraj, na bieżąco prowadzone są prace naprawcze. Niestety, niesłabnący wiatr, a także występujące burze śnieżne powodują, że sytuacja cały czas się zmienia. Po usunięciu awarii w jednym miejscu, uszkodzeniu ulegają inne elementy sieci, co wydłuża czas przywracania łączy. Ponadto, przy tak silnym wietrze występują problemy z naprawą uszkodzeń i obsługą sprzętu.
W chwili obecnej brak łączy występuje w następujących miejscowościach:
- Trzebież, Gostyń, Niechorze, Karnice, Czarnogłowy, Zielonczyn, Żarnówko, Wrzosowo, Budzień, Rewal, Kamień Pomorski Os. Chopina, Kamień Pomorski Strzelecka, Wysockiego.
W miarę rozwoju sytuacji będziemy podawali kolejne komunikaty.
|
Poprawiony: sobota, 07 grudnia 2013 09:30 |
|
|
W związku z pracami modernizacyjnymi przy stacji przekaźnikowej zlokalizowanej na kominie elektrociepłowni na Zakładach Chemicznych w Policach, w dniach 18-22.2013 mogą wystąpić krótkotrwałe przerwy w dostępie do Internetu.
Za utrudnienia przepraszamy |
Poprawiony: wtorek, 19 listopada 2013 10:48 |
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta IPartner od 01.11.2015r. zmienia adres, a tym samym adres do korespondencji na:
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
|
Poprawiony: wtorek, 31 stycznia 2017 13:11 |
Informujemy Państwa, że w związku z przeprowadzanym remontem komina elektrociepłowni na Zakładach Chemicznych w Policach (gdzie znajduje się nasza stacja przekaźnikowa) w okresie najbliższych trzech miesięcy mogą nastąpić planowane i nieplanowane przerwy w dostępie do Internetu, na które nie mamy wpływu. W miarę naszych możliwości o wszystkich planowanych wyłączeniach będziemy informowali Państwa na stronie internetowej.
Za utrudnienia z góry przepraszamy.
|
Poprawiony: poniedziałek, 24 czerwca 2013 09:56 |
Miło nam poinformować Państwa, iż od 15-01-2013 działa nowy nadajnik umożliwiający dostęp do internetu. Zastosowane rozwiązanie umożliwia dostęp do internetu o prędkości dochodzącej do 10 Mbps.
|
Poprawiony: poniedziałek, 18 marca 2013 13:03 |
|
|
Oferta dostępu do internetu dla klientów indywidualnych*
ZMIENIAMY PODEJŚCIE DO CEN!
|
|
Prędkość [z sieci/do sieci] |
Abonament brutto[w PLN] |
128/128 kbps |
0,00** |
1024/256 kbps |
45 |
1024/512 kbps |
50 |
2048/256 kbps |
55 |
2048/512 kbps |
60 |
3072/512 kbps |
65 |
4096/512 kbps |
75 |
|
|
Podane ceny dotyczą klientów, którzy wyrażają zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną.
W przeciwnym wypadku doliczana jest comiesięczna opłata w kwocie 3 zł do abonamentu.
|
Umowa zawierana jest na czas nieokreślony. Wybór prędkości 2M i 3M jest ograniczony przez możliwości techniczne zapewnienia w danej lokalizacji określonej charakterystyki łącza.
|
Opłaty jednorazowe
Rodzaj łącza |
Materiały i zakres usług |
Opłata brutto [w PLN] |
Instalacja standardowa w sieciach kablowych |
Kabel UTP, komplet złączek, montaż |
60 |
Instalacja standardowa w sieciach radiowych |
Urządzenie radiowe, antena, komplet złączek, kabel utp, montaż |
230 |
Instalacja ponadstandardowa |
Zgodnie z zamówieniem |
Wycena indywidualna |
Aktywacja |
Wygenerowanie konta, konfiguracja pierwszego komputera |
60 |
|
* Podany cennik nie dotyczy mieszkańców miejscowości Widzieńsko.
** Do opłaty instalacyjnej należy doliczyć 320zł. Opłata ta nie jest zwracana po zakończeniu umowy.
Instalację i aktywację w sieciach radiowych można rozłożyć na 12 miesięczne lub 24 miesięczne raty doliczając odpowiednio do abonamentu 25 PLN brutto i 15 PLN brutto. Wówczas umowa zawierana jest na czas określony.
|
Opłaty dodatkowe
Usługa |
Opłata brutto [w PLN] |
Abonament miesięczny za zewnętrzny (publiczny) adres IP |
12 |
Opłata za ponowną aktywację |
50 |
Opłata za zmianę abonamentu na niższy |
50 |
Opłata za zmianę na zawartej umowie danych osobowych Abonenta (nie dotyczy podmiotów gospodarczych) |
10 |
Opłata za wysłanie faktury lub zestawu faktur za cały rok listem poleconym na terenie RP |
12 |
Opłata za przesłanie pierwszego wezwania do zapłaty listem zwykłym |
5 |
Opłata za przesłanie kolejnego wezwania do zapłaty listem poleconym |
10 |
Opłata za rozpoczętą godzinę serwisu u klienta |
55 |
Dojazd do klienta |
25 |
Zakup routera wraz z jego konfiguracją u klienta |
200 |
Przedłużenie kabla sieciowego |
godzina serwisu + materiał |
Zmiana umiejscowienia końcówki sieciowej |
godzina serwisu + materiał |
Układanie kabla w mieszkaniu (korytyka,listwy) |
godzina serwisu + materiał |
Montaż gniazdka sieciowego |
godzina serwisu + materiał |
Przyłącz się do nas już dziś!
|
|
|
Poprawiony: piątek, 19 kwietnia 2013 11:53 |
|
|